CatakaosPembuat pengubah jenis kering 1000Jumlah jualan meningkat dengan ketara

  • masa pelepasan:2022-07-14 09:32:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:110
  • Penerangan pantas:

    Catakaos,Bunyi dalam kes kegagalan fasaTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transfo

Kandungan artikel

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

CatakaosPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, dll.) AC, semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi,CatakaosDisediakan oleh pengubah jenis kering, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

BelasKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,CatakaosParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVA, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


CatakaosPembuat pengubah jenis kering 1000Jumlah jualan meningkat dengan ketara



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Keadaan pemasanganMod wayar pengubah jenis kering:

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


CatakaosPembuat pengubah jenis kering 1000Jumlah jualan meningkat dengan ketara



Apa peranan penting pengubah kuasa

Keperlukan pemasanganJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan,CatakaosName, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

CatakaosTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Oil leakage of cast iron parts

Kebocoran minyak di flange looper

AlManzilahMaklumat produk lain
  • AntibesPrice of 10 ton mobile boarding bridgePeluang dan cabaran pembangunan pasaran

    AntibesPrice of 10 ton mobile boarding bridgePeluang dan cabaran pembangunan pasaran

  • AntibesLift hidraulik menegakAnalisis prestasi biasa

    AntibesLift hidraulik menegakAnalisis prestasi biasa

  • Gobernador GalvezPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakTentukan trend pasa

    Gobernador GalvezPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakTentukan trend pasa

  • Lido di RomaHarga platform hidraulik mengangkatPembangunan produk

    Lido di RomaHarga platform hidraulik mengangkatPembangunan produk

  • Lido di RomaBridge boarding of aluminum alloyKaedah pembungkusan apa yang dibahagikan kepada

    Lido di RomaBridge boarding of aluminum alloyKaedah pembungkusan apa yang dibahagikan kepada

  • Bandar gunung hijau10 ton jambatan penerbangan tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m

    Bandar gunung hijau10 ton jambatan penerbangan tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m

  • Bandar gunung hijauPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUndang-undang perlindungan saluran p

    Bandar gunung hijauPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUndang-undang perlindungan saluran p

  • Bandar gunung hijauLift kecil dupleks rumah tanggaAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

    Bandar gunung hijauLift kecil dupleks rumah tanggaAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

  • segera:Peringatan: Maklumat CatakaosPembuat pengubah jenis kering 1000Jumlah jualan meningkat dengan ketara memberi anda CatakaosPembuat pengubah jenis kering 1000Jumlah jualan meningkat dengan ketara oleh syarikat kami, perkhidmatan CatakaosPembuat pengubah jenis kering 1000Jumlah jualan meningkat dengan ketara dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CatakaosPembuat pengubah jenis kering 1000Jumlah jualan meningkat dengan ketara, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CatakaosPembuat pengubah jenis kering 1000Jumlah jualan meningkat dengan ketara. CatakaosPembuat pengubah jenis kering 1000Jumlah jualan meningkat dengan ketara di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CatakaosPembuat pengubah jenis kering 1000Jumlah jualan meningkat dengan ketara, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!