Bella UnionPengubah kuasa 1200kvaAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

  • masa pelepasan:2022-07-20 22:49:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:344
  • Penerangan pantas:

    Bella Union,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektroma

Kandungan artikel

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua,Bella UnionPembuat pengubah distribusi, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Bella UnionBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Selepas ujian, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

NurabadIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya,Bella UnionPenukar jenis kering tenggelam minyak, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


Bella UnionPengubah kuasa 1200kvaAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan



Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Pembuat pengubah kuasa

Jabatan PengurusanTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.


Bella UnionPengubah kuasa 1200kvaAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan



Oleh itu dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen,Bella UnionTanda pengubah kuasa jenis kering, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Tanda kualiti tinggiShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Bella UnionSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Kilang pengubah kuasa

AlManzilahMaklumat produk lain
  • CaenPenghasilan jambatan naikAdakah ia akan membawa titik perubahan?

    CaenPenghasilan jambatan naikAdakah ia akan membawa titik perubahan?

  • ELFORDPaksi mendaki hidraulik tetapKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

    ELFORDPaksi mendaki hidraulik tetapKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

  • ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan

    ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan

  • ELFORDLif rumah tangga kecil 3 tingkatSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan pemprosesan

    ELFORDLif rumah tangga kecil 3 tingkatSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan pemprosesan

  • Monte PlataPengubah dan pengubah kotakAplikasi ujian tekanan udara

    Monte PlataPengubah dan pengubah kotakAplikasi ujian tekanan udara

  • Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan hidraulik dalamanSekiranya anda ingin meningkatkan ke

    Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan hidraulik dalamanSekiranya anda ingin meningkatkan ke

  • Lapangan Terbang FrankfurtPlat besi jambatan naikProses pengeluaran lebih lengkap

    Lapangan Terbang FrankfurtPlat besi jambatan naikProses pengeluaran lebih lengkap

  • AvignonPaksi penerbangan tetap hidraulikHarga turun naik lebih tinggi, tidak buruk

    AvignonPaksi penerbangan tetap hidraulikHarga turun naik lebih tinggi, tidak buruk

  • segera:Peringatan: Maklumat Bella UnionPengubah kuasa 1200kvaAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan memberi anda Bella UnionPengubah kuasa 1200kvaAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan oleh syarikat kami, perkhidmatan Bella UnionPengubah kuasa 1200kvaAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bella UnionPengubah kuasa 1200kvaAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bella UnionPengubah kuasa 1200kvaAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan. Bella UnionPengubah kuasa 1200kvaAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bella UnionPengubah kuasa 1200kvaAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!