LakshmipurTransformer tenggelam minyak S13Kaedah pembezaan produk

  • masa pelepasan:2022-08-13 08:34:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:114
  • Penerangan pantas:

    Lakshmipur,Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola

Kandungan artikel

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara,LakshmipurHarga 2000 KVA pengubah jenis kering, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

LakshmipurPasar pengubah dalaman lambat

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Pago PagoOperasi pengubah tenggelam minyak

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %,LakshmipurMinyak Transformer ditenggelamkan,LakshmipurPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyak, % dan % mengikut gred.

Pembuat pengubah jenis kering


LakshmipurTransformer tenggelam minyak S13Kaedah pembezaan produk



Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi ia tidak perlu diam.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Pengurusan kualiti JumlahSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Pembuat Transformer

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

LakshmipurBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

AlManzilahMaklumat produk lain
  • MyersPlatform mengangkat topi bergerak sendiriKaedah dan langkah pencegahan kebakaran

    MyersPlatform mengangkat topi bergerak sendiriKaedah dan langkah pencegahan kebakaran

  • MyersPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKesan penebat yang baik

    MyersPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKesan penebat yang baik

  • GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk

    GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk

  • las vegasPlatform angkat hidraulik 8-meterPenggunaan produk yang biasa

    las vegasPlatform angkat hidraulik 8-meterPenggunaan produk yang biasa

  • las vegasJembatan naik bimbitApa yang istimewa

    las vegasJembatan naik bimbitApa yang istimewa

  • OwenJembatan boarding jenis platformKriteria pembelian yang disyorkan

    OwenJembatan boarding jenis platformKriteria pembelian yang disyorkan

  • OwenPlatform mengangkat trek panduan tetapCara beroperasi dalam susun

    OwenPlatform mengangkat trek panduan tetapCara beroperasi dalam susun

  • OwenPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaMod dan ciri operasi

    OwenPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaMod dan ciri operasi

  • segera:Peringatan: Maklumat LakshmipurTransformer tenggelam minyak S13Kaedah pembezaan produk memberi anda LakshmipurTransformer tenggelam minyak S13Kaedah pembezaan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan LakshmipurTransformer tenggelam minyak S13Kaedah pembezaan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LakshmipurTransformer tenggelam minyak S13Kaedah pembezaan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LakshmipurTransformer tenggelam minyak S13Kaedah pembezaan produk. LakshmipurTransformer tenggelam minyak S13Kaedah pembezaan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LakshmipurTransformer tenggelam minyak S13Kaedah pembezaan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!