SuzhouBilik distribusi pengubahBeberapa sebab utama untuk menghalang

  • masa pelepasan:2022-08-13 15:02:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:135
  • Penerangan pantas:

    Suzhou,Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis keri

Kandungan artikel

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

SuzhouKaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Syarikat pengubah minyak terjun

Petite-IleSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung,SuzhouJadual pemeriksaan bagi pengubah jenis kotak, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa


SuzhouBilik distribusi pengubahBeberapa sebab utama untuk menghalang



[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, sebagai tangan minit, fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

rancanganBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik,SuzhouPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga I, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


SuzhouBilik distribusi pengubahBeberapa sebab utama untuk menghalang



Manufacturing process and steps of dry-type transformer

bekalanKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

SuzhouPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

AlManzilahMaklumat produk lain
  • LimerickPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengFaktor terdedah kepada stomata

    LimerickPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengFaktor terdedah kepada stomata

  • LimerickJembatan naik bimbitLangkah penyimpangan keseluruhan

    LimerickJembatan naik bimbitLangkah penyimpangan keseluruhan

  • Ingolstadtpelayar dockPerkhidmatan selepas jualan industri perlu terus ditingkatkan

    Ingolstadtpelayar dockPerkhidmatan selepas jualan industri perlu terus ditingkatkan

  • IngolstadtJembatan boarding tetapOperasi harga rendah

    IngolstadtJembatan boarding tetapOperasi harga rendah

  • IngolstadtVilla Home Elevator CostCara mengendalikan dan menyahpepijatnya

    IngolstadtVilla Home Elevator CostCara mengendalikan dan menyahpepijatnya

  • San AntonioKotak TransformerNyatakan pada masa penghantaran

    San AntonioKotak TransformerNyatakan pada masa penghantaran

  • La Seine sur merPlatform penangkapan hidraulik automatikKepentingan kawalan pencemaran

    La Seine sur merPlatform penangkapan hidraulik automatikKepentingan kawalan pencemaran

  • La Seine sur merJembatan naik bimbitFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan

    La Seine sur merJembatan naik bimbitFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan

  • segera:Peringatan: Maklumat SuzhouBilik distribusi pengubahBeberapa sebab utama untuk menghalang memberi anda SuzhouBilik distribusi pengubahBeberapa sebab utama untuk menghalang oleh syarikat kami, perkhidmatan SuzhouBilik distribusi pengubahBeberapa sebab utama untuk menghalang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SuzhouBilik distribusi pengubahBeberapa sebab utama untuk menghalang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SuzhouBilik distribusi pengubahBeberapa sebab utama untuk menghalang. SuzhouBilik distribusi pengubahBeberapa sebab utama untuk menghalang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SuzhouBilik distribusi pengubahBeberapa sebab utama untuk menghalang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!