Bandar ChangshaEnergi pengubahKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat

  • masa pelepasan:2022-08-13 16:04:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:443
  • Penerangan pantas:

    Bandar Changsha,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Twe

Kandungan artikel

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Bandar ChangshaPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Berapa banyak pengubah kuasa

MganduPemburukan pengisihan Solenoid

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


Bandar ChangshaEnergi pengubahKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,Bandar ChangshaTransformer tenggelam minyak S13,Bandar ChangshaTransformer dan semasa, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Jabatan PengurusanDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, sambungan dan tangki penyimpanan minyak risir, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


Bandar ChangshaEnergi pengubahKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat



Segel kebocoran minyak

sasaranApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum,Bandar ChangshaPembuat pengubah jenis kering S11, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Bandar ChangshaDalam kes menggunakan pengubah jenis kering pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Oil leakage of cast iron parts

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

AlManzilahMaklumat produk lain
  • SalernoPlatform angkat hidraulikRingkasan penyiasatan keadaan

    SalernoPlatform angkat hidraulikRingkasan penyiasatan keadaan

  • SalernoJembatan boardingTitik terang dalam permintaan pasaran

    SalernoJembatan boardingTitik terang dalam permintaan pasaran

  • NaimeihengContainer Jembatan NaikPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

    NaimeihengContainer Jembatan NaikPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

  • NaimeihengPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPiawaian dan parameter

    NaimeihengPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPiawaian dan parameter

  • NaimeihengPlatform angkat aliran aluminumSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

    NaimeihengPlatform angkat aliran aluminumSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

  • Almere StadPlatform angkat hidraulikGambaran keseluruhan perbezaan gaya

    Almere StadPlatform angkat hidraulikGambaran keseluruhan perbezaan gaya

  • Almere StadJembatan boarding bergerakPanduan pemasangan

    Almere StadJembatan boarding bergerakPanduan pemasangan

  • GrossetoContainer Jembatan NaikPembezaan faedah industri

    GrossetoContainer Jembatan NaikPembezaan faedah industri

  • segera:Peringatan: Maklumat Bandar ChangshaEnergi pengubahKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat memberi anda Bandar ChangshaEnergi pengubahKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat oleh syarikat kami, perkhidmatan Bandar ChangshaEnergi pengubahKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bandar ChangshaEnergi pengubahKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bandar ChangshaEnergi pengubahKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat. Bandar ChangshaEnergi pengubahKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bandar ChangshaEnergi pengubahKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!