YunfuFungsi pengubah kuasaMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula

  • masa pelepasan:2022-08-13 16:30:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:565
  • Penerangan pantas:

    Yunfu, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disam

Kandungan artikel
fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya,YunfuPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkan, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Apa peranan penting pengubah kuasa

YunfuPenukar jenis kering,YunfuPengubah distribusi jenis kotak, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Oltinkul(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?


YunfuFungsi pengubah kuasaMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Kepastian KualitiIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


YunfuFungsi pengubah kuasaMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula



Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek,YunfuSaiz pengubah jenis kering Scb11, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Laporan pemeriksaan kualitiPenukar jenis kering

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

YunfuOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Pengubah terbenam minyak

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

semasa pemasangan tongkat kilat
AlManzilahMaklumat produk lain
  • PhiladelphiaHarga trak lift platform hidraulikIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan m

    PhiladelphiaHarga trak lift platform hidraulikIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan m

  • PhiladelphiaTekanan hidraulik paksi boarding tetapKerosakan yang sering dihadapi

    PhiladelphiaTekanan hidraulik paksi boarding tetapKerosakan yang sering dihadapi

  • BotouJembatan naik hidraulik bergerakCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenaga dan

    BotouJembatan naik hidraulik bergerakCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenaga dan

  • BotouPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaDi mana kelebihan utama

    BotouPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaDi mana kelebihan utama

  • BotouMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPunca gelembung

    BotouMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPunca gelembung

  • BreznoSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian pa

    BreznoSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian pa

  • AugsburgHydraulic guide rail lifting platformCara memilih peralatan

    AugsburgHydraulic guide rail lifting platformCara memilih peralatan

  • AugsburgTekanan hidraulik paksi naikPengetahuan asas mengenai kelajuan

    AugsburgTekanan hidraulik paksi naikPengetahuan asas mengenai kelajuan

  • segera:Peringatan: Maklumat YunfuFungsi pengubah kuasaMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula memberi anda YunfuFungsi pengubah kuasaMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula oleh syarikat kami, perkhidmatan YunfuFungsi pengubah kuasaMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YunfuFungsi pengubah kuasaMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YunfuFungsi pengubah kuasaMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula. YunfuFungsi pengubah kuasaMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YunfuFungsi pengubah kuasaMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!