XuchangGrid Negara TransformerApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan

  • masa pelepasan:2022-08-14 08:34:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:156
  • Penerangan pantas:

    Xuchang,XuchangPembuat pengubah distribusi,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku

Kandungan artikel
XuchangPembuat pengubah distribusi,

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

XuchangPerubah telinga pemeriksaan

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

SwanseaPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


XuchangGrid Negara TransformerApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar,XuchangUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyak, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Julat produkProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Performasi dan parameter utama komposit logam umum,XuchangPengubah kuasa tambang Ks11, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.


XuchangGrid Negara TransformerApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan



Pembuat pengubah jenis kering

StatistikKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

AlManzilahMaklumat produk lain
  • BenjinTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menyelesaikan masalah komponen teras

    BenjinTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menyelesaikan masalah komponen teras

  • AlbuquerqueJembatan pengangkutan profesionalAnalisis kandungan karbon

    AlbuquerqueJembatan pengangkutan profesionalAnalisis kandungan karbon

  • AlbuquerquePlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaSumber dikurangkan dengan ketara

    AlbuquerquePlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaSumber dikurangkan dengan ketara

  • AlbuquerquePangkalan mengangkat berputarApakah peningkatan prestasi

    AlbuquerquePangkalan mengangkat berputarApakah peningkatan prestasi

  • PemulihanPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPerhatian industri yang tinggi

    PemulihanPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPerhatian industri yang tinggi

  • VeenendaalPembuat lift guntingKemahiran pemilihan bunyi rendah

    VeenendaalPembuat lift guntingKemahiran pemilihan bunyi rendah

  • VeenendaalTekanan hidraulik paksi naikWahyu penting

    VeenendaalTekanan hidraulik paksi naikWahyu penting

  • DroghedaJembatan pengangkutan yang tetapJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

    DroghedaJembatan pengangkutan yang tetapJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

  • segera:Peringatan: Maklumat XuchangGrid Negara TransformerApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan memberi anda XuchangGrid Negara TransformerApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan oleh syarikat kami, perkhidmatan XuchangGrid Negara TransformerApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk XuchangGrid Negara TransformerApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian XuchangGrid Negara TransformerApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan. XuchangGrid Negara TransformerApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di XuchangGrid Negara TransformerApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!