YantaiHarga pengubah jenis kotak 250kVAPangkat

  • masa pelepasan:2022-08-14 11:27:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:389
  • Penerangan pantas:

    Yantai,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, ia akan menyebabkan & ldquo;

Kandungan artikel

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

YantaiUntuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga,YantaiJadual pemeriksaan bagi pengubah jenis kotak, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

OfaqimSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


YantaiHarga pengubah jenis kotak 250kVAPangkat



Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,YantaiBerapa banyak pengubah 1000 KVA, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Huraian kerjaOperasi pengubah tenggelam minyak

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran,YantaiPengubah peralatan kuasa, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Garansi kreditPembuat pengubah jenis kering

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

YantaiJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

AlManzilahMaklumat produk lain
  • ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakKenaikan inventori pasaran

    ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakKenaikan inventori pasaran

  • ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik tahapDasar harga industri

    ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik tahapDasar harga industri

  • AbreusPembuat pengubah minyak terjunGunakan dalam bidang kejuruteraan

    AbreusPembuat pengubah minyak terjunGunakan dalam bidang kejuruteraan

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikSeba

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikSeba

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan naik hidraulik bergerakApakah peraturan survival i

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan naik hidraulik bergerakApakah peraturan survival i

  • Lexington-FayetteJembatan boarding tetap tanahTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

    Lexington-FayetteJembatan boarding tetap tanahTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

  • Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPenghakiman dan penyelarasan

    Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPenghakiman dan penyelarasan

  • Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik tahapApakah piawai diameter wayar

    Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik tahapApakah piawai diameter wayar

  • segera:Peringatan: Maklumat YantaiHarga pengubah jenis kotak 250kVAPangkat memberi anda YantaiHarga pengubah jenis kotak 250kVAPangkat oleh syarikat kami, perkhidmatan YantaiHarga pengubah jenis kotak 250kVAPangkat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YantaiHarga pengubah jenis kotak 250kVAPangkat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YantaiHarga pengubah jenis kotak 250kVAPangkat. YantaiHarga pengubah jenis kotak 250kVAPangkat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YantaiHarga pengubah jenis kotak 250kVAPangkat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!