ZhuozhouHarga pengubah terbenam minyakApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

  • masa pelepasan:2022-08-14 12:54:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:559
  • Penerangan pantas:

    Zhuozhou,Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca,ZhuozhouOperasi ekonomi p

Kandungan artikel

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca,ZhuozhouOperasi ekonomi pengubah kuasa, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

ZhuozhouOrang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

FalticeniFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Apa peranan penting pengubah kuasa

Syarikat pengubah jenis kering


ZhuozhouHarga pengubah terbenam minyakApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya



Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling,ZhuozhouAmbient temperature requirements for dry-type transformer, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel,ZhuozhouPembuat pengubah jenis kering 1000, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Persekitaran pemeriksaanGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Operasi pengubah tenggelam minyak


ZhuozhouHarga pengubah terbenam minyakApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Pelanggan pertamaPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, silinder pengangkutan dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Pertama-tama walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), dan operasi percubaan akan dihentikan.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Zhuozhou(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

AlManzilahMaklumat produk lain
  • AntibesPrice of 10 ton mobile boarding bridgePeluang dan cabaran pembangunan pasaran

    AntibesPrice of 10 ton mobile boarding bridgePeluang dan cabaran pembangunan pasaran

  • AntibesLift hidraulik menegakAnalisis prestasi biasa

    AntibesLift hidraulik menegakAnalisis prestasi biasa

  • Gobernador GalvezPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakTentukan trend pasa

    Gobernador GalvezPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakTentukan trend pasa

  • Lido di RomaHarga platform hidraulik mengangkatPembangunan produk

    Lido di RomaHarga platform hidraulik mengangkatPembangunan produk

  • Lido di RomaBridge boarding of aluminum alloyKaedah pembungkusan apa yang dibahagikan kepada

    Lido di RomaBridge boarding of aluminum alloyKaedah pembungkusan apa yang dibahagikan kepada

  • Bandar gunung hijau10 ton jambatan penerbangan tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m

    Bandar gunung hijau10 ton jambatan penerbangan tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m

  • Bandar gunung hijauPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUndang-undang perlindungan saluran p

    Bandar gunung hijauPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUndang-undang perlindungan saluran p

  • Bandar gunung hijauLift kecil dupleks rumah tanggaAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

    Bandar gunung hijauLift kecil dupleks rumah tanggaAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

  • segera:Peringatan: Maklumat ZhuozhouHarga pengubah terbenam minyakApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya memberi anda ZhuozhouHarga pengubah terbenam minyakApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya oleh syarikat kami, perkhidmatan ZhuozhouHarga pengubah terbenam minyakApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZhuozhouHarga pengubah terbenam minyakApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZhuozhouHarga pengubah terbenam minyakApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya. ZhuozhouHarga pengubah terbenam minyakApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZhuozhouHarga pengubah terbenam minyakApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!