ChennaiKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiBerbeza memainkan peranan yang berbeza

  • masa pelepasan:2022-08-14 16:39:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:213
  • Penerangan pantas:

    Chennai,Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola

Kandungan artikel

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga,ChennaiPenukar jenis kering 10 / 0.4kV, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

ChennaiMenurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama,ChennaiPenukar jenis kering scb10-100, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

HuangshiKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat,ChennaiTanda pengubah terbenam minyak, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.


ChennaiKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiBerbeza memainkan peranan yang berbeza



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

ejenPengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Bahan pemasanganPengubah kuasa

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Segel kebocoran minyak

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


ChennaiKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiBerbeza memainkan peranan yang berbeza



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, bunyi rendah keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Pada pengurusan muatan:

ChennaiKilang pengubah kuasa

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

AlManzilahMaklumat produk lain
  • BurgasPlatform mengangkat pelukisCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan

    BurgasPlatform mengangkat pelukisCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan

  • BurgasFlip plate hydraulic roadblock machineGunakan produktiviti pelanggan untuk meningkatkan

    BurgasFlip plate hydraulic roadblock machineGunakan produktiviti pelanggan untuk meningkatkan

  • ParanaPengubah kuasa miniaturLapan syarat

    ParanaPengubah kuasa miniaturLapan syarat

  • Bandar New YorkPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mencapai penggunaan jisim

    Bandar New YorkPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mencapai penggunaan jisim

  • Bandar New YorkPemasangan paksi boarding hidraulikTahap teknikal yang bertambah baik

    Bandar New YorkPemasangan paksi boarding hidraulikTahap teknikal yang bertambah baik

  • kerbauJembatan naik kecil sederhanaKesan khas selepas permohonan

    kerbauJembatan naik kecil sederhanaKesan khas selepas permohonan

  • kerbauPlatform mengangkat secara keseluruhanTenaga anti-tic pasaran lemah

    kerbauPlatform mengangkat secara keseluruhanTenaga anti-tic pasaran lemah

  • kerbauFully automatic hydraulic tipping machine hopperApa pasarannya

    kerbauFully automatic hydraulic tipping machine hopperApa pasarannya

  • segera:Peringatan: Maklumat ChennaiKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiBerbeza memainkan peranan yang berbeza memberi anda ChennaiKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiBerbeza memainkan peranan yang berbeza oleh syarikat kami, perkhidmatan ChennaiKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiBerbeza memainkan peranan yang berbeza dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChennaiKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiBerbeza memainkan peranan yang berbeza, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChennaiKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiBerbeza memainkan peranan yang berbeza. ChennaiKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiBerbeza memainkan peranan yang berbeza di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChennaiKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiBerbeza memainkan peranan yang berbeza, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!