MasisPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakPermohonan di pasaran

masa pelepasan:2022-08-13 15:29:10 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:600

Petua teras:Masis,Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

MasisKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

After hours of continuous trial operation with a certain load,MasisKeuntungan pengubah tenggelam minyak, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

KaribaSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


MasisPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakPermohonan di pasaran



Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

keperluan keselamatanMod wayar pengubah jenis kering:

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


MasisPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakPermohonan di pasaran



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Produsi keselamatanDari penampilan,MasisProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

MasisBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms,MasisLukisan pemasangan pengubah jenis kering, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Hak cipta dan notis:
1. MasisPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakPermohonan di pasaran yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat MasisPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakPermohonan di pasaran, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan MasisPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakPermohonan di pasaran adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian MasisPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakPermohonan di pasaran mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AlManzilahmengesyorkanberita
AlManzilahBerita terkini