QuilaliBerapa banyak paip galvanized 20Cara yang berguna antara satu sama lain

masa pelepasan:2022-07-23 10:51:16 Pengguna pos:256HP158312377 Paparan halaman:570

Petua teras:Quilali,The difference between hot-dip galvanized square pipe and cold-dip galvanized square pipe is mainly from the following a

The difference between hot-dip galvanized square pipe and cold-dip galvanized square pipe is mainly from the following aspects: the appearance of hot-dip galvanized square pipe is slightly rough compared with cold-dip galvanized square pipe; Kelihatan paip kuasa dua galvanized sejuk adalah lembut dan cerah.

With the progress of the times and the faster and faster economic development, the places where large-diameter seamless square tubes are used are becoming more and more popular

QuilaliDalam perkembangan masa, kita akan berubah dengan perubahan masa, sehingga tabung kuasa dua boleh digunakan lebih luas dalam kehidupan harian kita akan menggunakan tabung kuasa dua, sehingga kita boleh menggunakan tabung kuasa dua lebih dalam produksi masa depan. kemudian mari kita memperkenalkan perbezaan antara besi karbon dan tabung kuasa dua.

Pertama adalah untuk menghapuskan rust dari tabung kuasa dua. Apabila menghapuskan rust dari tabung kuasa dua, berus wayar besi terutama digunakan untuk mengosongkan permukaannya, yang dapat menghapuskan rust longgar atau rust pada permukaan tabung kuasa dua.

ObalaPenampilan tabung persegi palsu dan bawah sering mempunyai pitting. Pockmarked surface is an irregular uneven defect on the surface of square lead pipe due to serious wear of rolling groove. Kerana mengejar keuntungan oleh penghasil tabung persegi palsu dan terkenal, gulungan tumpuan berguling sering melebihi piawai.

Keuntungan pembelokan kosong ialah ia boleh membengkung panjang sisi apabila pembelokan sebenar tidak boleh dilakukan, seperti pembelokan sinkronik dan selesaikan sisi atas dan sisi tabung kuasa dua qb. Bengkiran kosong juga boleh membengkung sudut dalaman r. t tanpa memecahkan dinding tabung.

Jika hasil ujian tabung kuasa dua gagal memenuhi persediaan standar produk, yang tidak berpandangan akan dipilih, dan jumlah sampel ganda akan diambil dari kumpulan tabung kuasa dua yang sama untuk pemeriksaan semula item tidak berpandangan. Jika hasil pemeriksaan semula (termasuk mana-mana indeks yang diperlukan oleh ujian projek) tidak berkualifikasi, kelompok tabung kuasa dua tidak boleh dihantar. Jika item pemeriksaan berikut gagal lulus pemeriksaan awal, pemeriksaan semula tidak dibenarkan: A. Terdapat titik putih dalam peningkatan rendah; b. Mikroskopik.


QuilaliBerapa banyak paip galvanized 20Cara yang berguna antara satu sama lain



Steel digunakan & mdash& mdash; Seperti besi jambatan, besi kapal, besi boiler, besi pembuat tekanan, besi mesin pertanian, dll.

Tub kuasa dua dibuat dari ingot besi atau tub yang sah kosong melalui perforasi, dan kemudian dibuat dengan menggulingkan panas, menghindari mikro bahan sensitif panas, dan menyimpan ciri-ciri bahan.

Survey produkTub kuasa dua yang dip panas galvanized adalah jenis tub kuasa dua yang disewelded selepas menggunakan plat besi atau tali besi untuk membentuk, dan berdasarkan tub kuasa dua ini, tub kuasa dua ditempatkan di kolam kuasa dua yang dip panas galvanized dan membentuk melalui siri reaksi kimia; Proses produksi paip kuasa dua galvanized dip panas adalah relatif mudah, tetapi efisiensi produksi sangat tinggi dan terdapat banyak spesifikasi dan varieti, tetapi jenis paip kuasa dua memerlukan sedikit peralatan dan kapital, yang lebih sesuai untuk produksi pembuat paip kuasa dua galvanized kecil.

Pada masa ini, jika wayar penywelding bahan yang sama digunakan untuk penywelding titik di mana tebal tidak mencukupi, ia akan penyweld ke tebal tertentu, tanah dan pasir meletup, dan penywelding perbaikan akan diterima di mana terdapat retak, walaupun paip besi dengan pembukaan besar lain boleh dibuat pada satu masa.

Warna paparan: warna tabung kuasa dua galvanized sejuk adalah hijau kuning,Quilali2 paip kuasa dua galvanized, putih sian atau warna sedikit pada sudut tetap dengan matahari. Warna paip kuasa dua galvanized dip panas adalah putih perak pada sudut tetap dengan matahari.


QuilaliBerapa banyak paip galvanized 20Cara yang berguna antara satu sama lain



Secara umum, tekanan dan insulasi panas.

Perkhidmatan pertamaBesi babi merujuk kepada produk yang dibuat dengan mencurahkan minyak besi di dalam forn. Ia terutama digunakan untuk pembuatan besi dan casting kuasa dua. Letakkan besi babi yang dilemparkan ke dalam kilang yang mencair untuk mendapatkan besi yang dilemparkan (cair), dan letakkan besi yang dilemparkan cair ke dalam paip persegi yang dilemparkan. Besi yang dilemparkan ini disebut besi yang dilemparkan.

Proses penyelesaian tabung kuasa dua dianalisis. Tabung kuasa dua dihasilkan dan diproses pada suhu bilik dengan besi garis sebagai bahan mentah. Pipa kuasa dua boleh dibahagi menjadi paip penywelded seam lurus,QuilaliPipa segiempat galvanisasi Q235, paip kuasa dua dan paip penywelded spiral. Oleh sebab penggunaan berbeza paip penywelded, piawai paip penywelded adalah ringkasan berturut-turut: paip kuasa dua galvanized qb untuk pengangkutan cairan tekanan rendah dan nombor piawai adalah gbt-. Bahan mewakili: QA,Quilali1 inci paip kuasa dua galvanized, qbqb, dll. Ia terutama digunakan untuk mengangkut air, gas, udara, minyak dan panas air panas atau uap, dan tujuannya terbatas kepada cairan tekanan rendah umum.

Menurut klasifikasi metalografik, keadaan anel tub kuasa dua: A. hypoeutectoid steel (ferrite + pearlite); b. Besi Eutectoid (mutiara); c. Penumpang besi melalui tabung persegi biasa (mutiara + simentit); d. Ledeburite steel (pearlite + cementite).

QuilaliTuba kuasa dua dibuat dari bahan-bahan yang berbeza. Ia memerlukan pemeriksaan kuasa oleh staf berkaitan sebelum meninggalkan kilang. Tuba kuasa dua mempunyai julat luas penggunaan. Medan utamanya bukan hanya industri pembinaan, # besi, # besi, dll; Steel seting rendah dibahagi kepada q Mn Q, St-, dll.

Kegagalan bengkok kuat ialah ia mempunyai kesan penapisan tegang. Bengkuran sebenar akan menghasilkan tekanan pada titik bengkuran, dan kesan tekanan akan pendek panjang longitudinal garis bengkuran; Logam di bengkok sebenar akan menjadi lebih tipis kerana menyebar.

Hak cipta dan notis:
1. QuilaliBerapa banyak paip galvanized 20Cara yang berguna antara satu sama lain yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat QuilaliBerapa banyak paip galvanized 20Cara yang berguna antara satu sama lain, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan QuilaliBerapa banyak paip galvanized 20Cara yang berguna antara satu sama lain adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian QuilaliBerapa banyak paip galvanized 20Cara yang berguna antara satu sama lain mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AlManzilahmengesyorkanberita
AlManzilahBerita terkini