Jinotepe20# paip terweld dinding tebal diameter besarIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

masa pelepasan:2022-07-19 12:51:59 Pengguna pos:709HP180518493 Paparan halaman:555

Petua teras:Jinotepe, dua penyelamat longitudinal dibenarkanBoleh tunjukkan nilai penting dalam industri dan medan yang berbeza. Apabila paip

dua penyelamat longitudinal dibenarkan

Boleh tunjukkan nilai penting dalam industri dan medan yang berbeza. Apabila paip berkulit lebih besar dari mm, dan ruang lebih besar dari mm.

Sambungan fusi elektrik: apabila perlengkapan paip meninggalkan kilang, wayar perlengkapan dikebumikan dalam perlengkapan paip untuk membuat perlengkapan paip fusi elektrik. Di lokasi pembinaan, hanya plug instrumen penywelding istimewa dan soket perlengkapan paip perlu disambung. Tubuh dalaman perlengkapan paip mencair plastik luar perlengkapan paip dan plastik dalaman perlengkapan paip untuk membentuk sambungan yang boleh dipercayai, dan menggabungkan kaedah masa seperti penjaga masa digital istimewa dan lubang penunjuk pemasangan.

JinotepeKamera mengukur panjangnya.

Yang disebut diameter berkembang sebenarnya milik teknologi pemprosesan tekanan yang menggunakan tekanan hidraulik atau mekanik untuk melaksanakan suai ke dalam paip besi, supaya mengembangkan paip besi ke luar sepanjang arah radial. Mod mekanik lebih mudah dan lebih efisien daripada mod hidraulik, jadi ia lebih biasa dalam aplikasi praktik. Secara khususnya, ia diterima dalam proses pengembangan yang sangat maju beberapa garis paip berguling lurus diameter besar.

JulfaOleh kerana saiz tumpuan bagi gabungan longitudinal dan lingkungan paip berguling panas berbeza, perlu mengesahkan sama ada sisi dalaman naik sebelum plat berguling untuk memastikan keperluan arah tumpuan.

Saiz penyelesaian mempunyai pengaruh besar pada kualiti paip besi tergulung. Saiz penyelesaian terutamanya termasuk parameter proses penyelesaian, bentuk penyelesaian wayar dan parameter kedudukan, aliran aliran, prestasi proses aliran dan bentuk penyelesaian.

Ketebusan dinding paip tergulung umum ialah mm dan diameter luar ialah - mm. Ia dibuat dari plat besi dengan gulung, penyelut dan membentuk secara langsung. Proses produksi paip tergulung tebal umum boleh dibahagi menjadi lukisan sejuk dan gulung panas. Proses produksi paip besi tergulung sejuk secara umum lebih kompleks daripada gulung panas. Ujian saiz gulung mesti dilakukan untuk paip kosong pertama. Jika tidak ada retak balas pada permukaan, paip bulat mesti dipotong oleh mesin memotong, Potong ke dalam kosong sekitar meter panjang. Bagaimanapun, apabila memasuki proses penyelesaian, asid akan digunakan untuk penyelesaian, dan perhatian akan diberikan sama ada bilangan besar gelembung dihasilkan di permukaan. Jika bilangan besar gelembung dihasilkan, ia menunjukkan kualiti paip baja tidak dapat memenuhi piawai balasan. Dalam penampilan, paip baja tanpa sayuran tergulung dingin lebih pendek daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas, dan tebal dinding biasanya lebih kecil daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas, tetapi permukaan lebih cerah daripada paip baja tanpa sayuran tembok tebal. Tidak ada terlalu kasar di permukaan, petikan operasi jujur, asli dan kualiti yang sama. Paip tergulung tebal tersedia dari stok, dengan spesifikasi lengkap,. Menutup dan memperkuat. Masa pemprosesan paip coil pendek dan penghantaran cepat Biaya rendah. The rolling pipe is mainly used for pipes, billboards, columns, etc.


Jinotepe20# paip terweld dinding tebal diameter besarIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal



Kawalan punggung paip terkotol (dengan tebal dinding yang sama) tidak boleh melebihi % tebal dinding dan tidak lebih dari mm.

Adop kawalan luar atau bentuk roll kawalan dalaman.

Tinggi. Pipa kotol dinding tebal berguling panas digunakan secara luas: silinder minyak, tekanan hidraulik, jambatan, gulung, dll.

Bahan pemasanganKesan parameter proses penyeludupan pada semasa penyeludupan mengandungi dua aspek: menurut ciri-ciri produksi paip besi spiral, semasa penyeludupan kecil biasanya digunakan untuk penyeludupan dalaman

Yang disebut diameter berkembang sebenarnya milik teknologi pemprosesan tekanan yang menggunakan tekanan hidraulik atau mekanik untuk melaksanakan suai ke dalam paip besi, supaya mengembangkan paip besi ke luar sepanjang arah radial. Mod mekanik lebih mudah dan lebih efisien daripada mod hidraulik, ia diterima dalam proses pengembangan yang sangat maju beberapa garis paip berguling lurus diameter besar.

Proses produksi paip penyelut dinding tebal boleh dibahagi menjadi gulungan sejuk, gulungan sejuk dan gulungan panas. Pipa besi dibuat dari , , dan , yang disebut sebagai pipa besi biasa untuk pendek, CrMoV, crmo, CrMo dan CrMo, dan paip baja stainless dikenali secara kolektif sebagai paip baja logasi. Menurut penggunaan, ia dibahagi menjadi paip besi tanpa struktur; Pemindahan paip baja tanpa senyap; Pipa besi tanpa senyap untuk botol; Pipa besi tanpa sihir tekanan tinggi untuk pengegang; Tekanan tinggi paip baja tanpa senyap untuk peralatan fertilizer; Pipa baja tanpa senyap untuk pengeksplorasi geologi; Pipa besi bergabung; Pipa besi tanpa senyap untuk retak minyak; Pipa baja laut tanpa senyap; Pipa baja besi tergelincir sejuk diseret sejuk; Pelbagai paip ikatan.


Jinotepe20# paip terweld dinding tebal diameter besarIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal



Dalam proses, selamat datang untuk berkonsultasi.

Pengurusan kualiti JumlahTekanan penyelesaian kerana lengkung penyelesaian adalah konik, dan tekanan penyelesaian secara langsung mempengaruhi panjang lengkung. Oleh itu, apabila memasuki proses penyelesaian paip bulat mesti dipotong oleh mesin memotong untuk memotong kosong dengan panjang sekitar meter. Bagaimanapun, asid akan digunakan untuk penyelesaian, dan perhatian akan diberikan sama ada bilangan besar gelembung dihasilkan di permukaan. Jika bilangan besar gelembung dihasilkan, ia menunjukkan kualiti paip baja tidak dapat memenuhi piawai balasan. Dalam penampilan, paip baja tanpa sayuran tergulung dingin lebih pendek daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas, dan tebal dinding biasanya lebih kecil daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas, tetapi permukaan lebih cerah daripada paip baja tanpa sayuran tembok tebal. Tidak ada terlalu kasar di permukaan, dan tidak ada terlalu banyak letupan dalam diameter. Paip tergulung dinding tebal adalah pembuat kuasa, operasi jujur, asli dan kualiti yang sama. Paip tergulung tebal tersedia dari stok, dengan spesifikasi lengkap,. Dengan meningkat tenaga penywelding, panjang lengkung lengkung meningkat, julat bergerak titik lengkung mengembangkan, kolam penyweld mengembangkan, dan formasi penyweld yang lebih lebar akan diperoleh. Jika penywelding dilakukan dalam kedudukan mengufuk, ia hanya akan mengubah lebar penyweld tanpa mempengaruhi penggantian pinggir penyweld. Namun, penyelamatan luaran paip penyelamatan spiral dilakukan pada cerun,JinotepePipa penyelut dinding tebal Q550b, dan logam penyelamatan cair akan mengalir secara lateral di bawah tindakan graviti. Kami khusus untuk menyediakan paip besi berguling panas, kojil dinding tebal diameter besar, kojil tembok tebal lurus, kaos besi dan jaminan kualiti kilang berguling paip. Pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi semasa aktiviti keutamaan. Ia boleh dilihat bahawa semakin besar voltaj penywelding, semakin luas kolam cair, semakin serius trend aliran sisi logam penyweld akan, * yang akhirnya akan membawa ke aliran bias logam penyweld.

Kebanyakan oksigen dalam baja cair dibuang untuk mencapai komponen air kunci yang diperlukan. Ejen deoksidar dan penyunting yang digunakan adalah Fe & amp; amp; amp; mdash_; Mn[UNK]Fe& amp; amp; mdash_; Si,Si& amp; amp; mdash_; Mn dan A,JinotepePipa kotol dinding tebal diameter 45# besar,JinotepePipa kotol dinding tebal 16Mn, dll. Jujukan tambahan umum adalah untuk bermula dari kemampuan deoksidasi, tambahkan dua tambahan, dan tambahkan kepada besi cair dan ladle.

Apabila diameter nominal lebih besar daripada atau sama dengan mm, penywelding belakang akan dilakukan dalam paip.

JinotepeSpesifikasi perkhidmatan paip baja terkotol: terdapat paip terweld spiral dan paip tanpa senyap dan resistensi tekanan gas dan air berbeza.

Koil plat besi mengadopsi proses pembentukan sekunder. Apabila berguling, bengkok pertama kedua-dua ujung plat besi, dan diameter akan kurang daripada diameter paip yang dikulit. Kemudian menyesuaikan tekanan katil, gulung dua kali ke paip besi, koli plat besi penyelut dan kuatkan ikatan paip tergulung, koli jangka panjang, koli QB, koli QB, koli dinding tipis-diameter besar, koli dinding tebal-diameter besar, koli baja stainless, koli L, koli Mn dan produk merk lain. Produk yang ditentukan selesai dan kualiti dijamin. Kemudian mereka dipindahkan ke platform penyelut untuk penyelut.

Dalam proses produksi, paip baja berguling panas mempunyai ciri-ciri tiada bahan mentah, iaitu, ciri-ciri mekanik plat baja dinding tebal. Dengan cara ini plat besi dipanas dahulu dan kemudian berguling, yang lembut plat besi dalam keadaan yang besar, yang tidak akan mempengaruhi kualiti bahan, dan tidak akan merusak ciri-ciri seperti kekuatan, hasil dan kekuatan tegang. Untuk tebal dinding yang tidak boleh dicapai oleh paip baja tergulung sejuk, spesifikasi dan model paip baja dinding tebal ditambah.

Hak cipta dan notis:
1. Jinotepe20# paip terweld dinding tebal diameter besarIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Jinotepe20# paip terweld dinding tebal diameter besarIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Jinotepe20# paip terweld dinding tebal diameter besarIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Jinotepe20# paip terweld dinding tebal diameter besarIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AlManzilahmengesyorkanberita
AlManzilahBerita terkini