VinicaHarga 316L garis besi tidak stainlessCiri reka bentuk

masa pelepasan:2022-07-28 18:51:18 Pengguna pos:717HP127443542 Paparan halaman:295

Petua teras:Vinica,Langkah sambungan memegang: memotong paip mengikut panjang yang diperlukan. Apabila memecahkan paip,VinicaPipa baja tanp

Langkah sambungan memegang: memotong paip mengikut panjang yang diperlukan. Apabila memecahkan paip,VinicaPipa baja tanpa beku 316, ia tidak boleh terlalu besar untuk menghalang paip keluar dari pusingan.

Apabila mengangkat paip baja inox, akan digunakan slings awam, seperti mengangkat tali pinggang dan nombor kolet awam. Ia dilarang untuk menggunakan tali wayar baja untuk menghindari menggarut permukaan; dan apabila mengangkat dan meletakkan, ia akan mencegah menggarut disebabkan oleh kesan dan terkena. Jika terdapat goresan permukaan, jejak lengkung elektrik dan pembersihan permukaan dalam proses pengangkutan penyimpanan dan pemprosesan, ia mesti dibersihkan sepenuhnya, kemudian dipilih Memukul dengan helaian optik atau kertas pasir metalografik.

VinicaDari perspektif metalografi, kerana besi yang tidak stainless mengandungi krom, filem krom yang sangat tipis dibentuk di permukaan, yang dipisahkan dari perlawanan korrosion oksigen yang diserang dalam besi.

Ciri- ciri lain Model & mdash; adalah sama kecuali bahawa risiko kerosakan penyelut dikurangi kerana tambahan titan.

ShklowPipa besi tanpa daun selamat, boleh dipercayai, higienik, ekonomik dan berlaku. Pembangunan yang berjaya saluran paip dan sambungan baru yang boleh dipercayai, mudah dan selesa membuatnya mempunyai keuntungan yang tidak boleh diganti daripada paip lain. Ia akan digunakan semakin dalam rangkaian, dan penggunaan akan semakin populer. Ia mempunyai prospek yang baik.

Harus ada rak penyimpanan istimewa. rak penyimpanan mesti menjadi sokongan kayu atau baja karbon cat atau dipenuhi dengan pad karbon untuk mengisolasinya dari baja karbon dan bahan logam lain. Semasa penyimpanan, kedudukan penyimpanan mesti sesuai untuk mengangkat dan sepenuhnya mengisolasi dari kawasan penyimpanan data lain. Tindakan perlindungan mesti diambil untuk mengelakkan pembersihan, bertentangan dengan komponen lain, pembersihan dan kerosakan logam besi.

Several kinds of stainless steel backing welding used for stainless steel backing welding usually adopt TIG process. According to the actual situation of the site, professional L stainless steel pipe, s stainless steel pipe, L stainless steel pipe and other special products, old brands, with advantages in price and guaranteed quality. We can use the following four kinds of backing welding.


VinicaHarga 316L garis besi tidak stainlessCiri reka bentuk



Menganggap kira-kira % - % daripada keseluruhan besi ia digunakan secara luas dalam ekonomi negara. Kerana paip besi mempunyai bahagian kosong, ia sesuai untuk saluran paip pemindahan gas dan kuat; pada masa yang sama, dibandingkan dengan besi bulat berat yang sama, paip besi mempunyai bahagian besar koeficient dan kuasa fleksiral dan torsional tinggi, jadi ia juga telah menjadi bahan penting dalam pelbagai mesin dan struktur bangunan. Besi tidak berdiri digunakan Under the condition of equal weight, the structure and components formed by pipe have a larger section modulus than solid parts. Therefore, stainless steel pipe itself is an economic section steel that saves metal. It is an important part of steel, especially in oil drilling, production and metallurgy

Plat panas tanpa daun (gred I) GB- garis sejuk tanpa daun (gred I)

Produk baja stainless steel pabrik paip tanpa bekas ais digunakan secara luas dalam produk perkakasan, perabot, struktur mekanik, aksesori mekanik, alat perubatan ketepatan, saluran paip pemindahan cair, seperti perabot, mesin, minyak perubatan, gas alam, air, gas, suslx (cr Ti ia boleh digunakan dalam teknik berkaitan dengan pendinginan. Baru-baru ini,VinicaPlat besi tidak stainless 9cr18mov, Nb LC) dan susl telah dilaksanakan pada shell beku. Besi rusa mempunyai struktur kubik pusat tubuh. Apabila ciri-ciri bahan menjadi lemah, retak tajam akan berkembang dengan cepat dan menyebabkan kelemahan. Seri austenitic besi rusa tidak akan menghasilkan kelemahan kerana ia mempunyai struktur kubik pusat muka. Besi rusa Austria SUSL (cr-ni LC) dan SUSL (cr- ni- mo- lc) menunjukkan bahawa ia masih mempunyai ciri- ciri kesan yang lebih tinggi pada suhu rendah. Namun, perhatikan penurunan ferrit atau martensite disebabkan pemprosesan, dan kecenderungan penurunan disebabkan karbid sensitif atau & sigma; sama dengan penurunan heterogene.

Pada suhu rendah, paip besi stainless ferritik mempunyai kelemahan suhu rendah seperti besi karbon, besi stainless ferritik atau martensik menghasilkan kelemahan suhu rendah, sementara besi stainless austenik atau legasi asas nikel tidak menunjukkan kelemahan suhu rendah. Sus (Cr) dan SUS (cr) paip besi stainless ferritik It shows that the impact value decreases sharply at low temperature. Therefore, it is necessary to pay special attention when using at low temperature. As a way to improve the impact toughness of ferritic series stainless steel, high purification process can be considered. With the help of C and N level, the embrittlement temperature is in the range of - ℃ to - ℃

Proses produksi paip terweld baja inox: bahan mentah - garis - paip terweld - perbaikan akhir - polising - Inspection (cetakan serpihan) - Packaging - shipment (warehouse) (decorative welded pipe).


VinicaHarga 316L garis besi tidak stainlessCiri reka bentuk



Pengumpulan: cincin penyegelan mesti dipasang dengan betul dalam U-groove pemasangan paip, meletakkan paip ke dalam soket pemasangan paip dan menunggu kejadian.

Pengurusan kualitiPipa besi tanpa daun selamat,VinicaPipa baja tanpa daun 316 tanpa daun, boleh dipercayai, higienik, ramah dengan persekitaran, ekonomik dan berlaku. Pembangunan yang berjaya saluran paip dan sambungan baru yang boleh dipercayai mudah dan selesa membuatnya mempunyai keuntungan yang tidak boleh diganti daripada paip lain. Ia akan digunakan semakin dalam rangkaian, dan penggunaan akan semakin populer. Ia mempunyai prospek yang baik.

Liu yang dirawat panas sepatutnya DEG pada suhu rendah; Menyembuhkan rawatan pada suhu F, kemudian sejuk dengan cepat dan penghapusan air. Rawatan ini dilaksanakan untuk penyelesaian cair kuat dan penyelesaian tekanan. Rawatan penyelamatan tekanan, seperti di bawah DEG; F, which is easy to lead to the precipitation of harmful metal or non-metallic phases.

Pada masa ini, sokongan besi tidak stainless dibahagi menjadi dua proses: penuhian argon belakang dan penuhian bukan argon. Perlindungan penisian argon belakang boleh dibahagi menjadi proses wayar solid + TIG dan proses wayar solid + TIG + kertas yang boleh solusi air; Perlindungan penuhian bukan argon belakang juga dibahagi menjadi penyeludupan penyeludupan wayar dengan bentuk aliran dan penyeludupan rod (wayar yang meliputi aliran) penyeludupan TIG.

Vinica Seri & mdash; Besi selai krom yang tahan panas.

Cara terbaik untuk meningkatkan kualiti perlengkapan paip baja beku inok adalah mengubah proses dari ingot ke bilet. Sebab peningkatan proses penambahan terus menerus, ini telah menjadi cara yang diperlukan untuk meningkatkan kualiti produk.

Model & mdash; Add a small amount of sulfur and phosphorus to make it easier to cut.

Hak cipta dan notis:
1. VinicaHarga 316L garis besi tidak stainlessCiri reka bentuk yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat VinicaHarga 316L garis besi tidak stainlessCiri reka bentuk, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan VinicaHarga 316L garis besi tidak stainlessCiri reka bentuk adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian VinicaHarga 316L garis besi tidak stainlessCiri reka bentuk mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AlManzilahmengesyorkanberita
AlManzilahBerita terkini