AvignonLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan

  • masa pelepasan:2024-03-29 14:27:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:208
  • Penerangan pantas:

    Avignon,Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidra

Kandungan artikel

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

AvignonPerlindungan elektrokimia juga boleh digunakan untuk melindungi logam menggunakan prinsip bateri utama,

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

EregliPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.


AvignonLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan



Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan,AvignonKllimping bimbit, mereka patut disemak dan ketat

Pemilihan titik pickup getaran merujuk kepada titik tempatan sensor, yang digunakan untuk mengukur amplitud getaran bagi bahagian kerja. Menurut GB/T-, sensor pemecut patut ditempatkan pada bahagian kerja dengan ketepatan tertentu dan amplitud besar dan arah ujiannya patut disesuaikan untuk menegakkan ke pesawat di mana zon efektif mod getaran ditempatkan. Mengingat struktur kompleks bagi bahagian kerja asas mengangkat dan ketinggian tiap-tiap komponen, titik penangkapan getaran ditetapkan dalam kawasan tebal di tengah komponen.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Kepastian KualitiApabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik,AvignonPlatform penangkapan jenis gunting bergerak, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan mereka patut disemak dan ketat

kualiti tertinggiSila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin,AvignonPlatform mengangkat bergerak sendiri, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

AvignonDengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.


AlManzilahMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat AvignonLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan memberi anda AvignonLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan AvignonLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AvignonLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AvignonLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan. AvignonLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AvignonLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!